100,000 Vitamin C Shaklee Habis Dijual

Wednesday, February 03, 2021



Mengejutkan dalam masa yang sama sangat bangga menjadi sebahagian dari keluarga shaklee 

100,000 bottle terjual dalam masa 27 hari , jujur saya katakan sambutan Vita-C Plus shaklee pada bulan Januari lepas memang sangat2 high demand dari pelanggan shaklee kami , jangan kan Group sales , personal sales saya sendiri pun lebi 200 bottle terjual 

Sejak PKP 1.0 VitaC Shaklee menjadi Vitamin kegemaran para pelanggan. 

Disini saya jelaskan keunikan Vita-C Plus Shaklee atau lebih dikenali Sustained Release Vita-C Plus 



Antara Keistimewaan Vitamin C Shaklee




Terima kasih sekali lagi pada semua customer yang telah menyokong produk2 terbaik daripada shaklee , sebelum kita menutup entry kali ini saya kongsikan tertimoni2 pengguna Vitamin C Shaklee dengan konsisten




"Dulu Kuliy senang naik jerawat & berminyak. Sekarang tidak lagi"





"Tidak lagi mudah terkena resdung"



"Masalah kulit muka semakin baik"


" Saya jarang demam"



"Kulit dah cantik berseri ..."


" Hilang masalah gusi berdarah .. jerawat pun tak mai!"


" Vita-C banyak membantu masalah kulit berjerawat dan berminyak "


Untuk sebarang pertanyaan & Pembeliaan Vitamin Shaklee atau pun produk shaklee seperti Skincare , Hair Care & Home care anda boleh berhubung bersama saya melalui what'sapp klik link untuk urusan lebih mudah dan cepat 

http://www.wasap.my/601151660108

You Might Also Like

0 comments

Blog Achieved