Manfaat Utama Alfalfa

Wednesday, October 16, 2019


Sudah sampai waktu telan Alfalfa 5 Biji , alfalfa complex shaklee ni kena telan 10 biji sehari. Jangan risau sebab yang kita telan banyak2 tu semuanya dari daun Alfalfa.

Ibu menyusu yang kurang air susu , semua kena tahu alfalfa sangat2 bagus banyakkan air susu,ini Fakta yang semua pakar2 perubatan setuju.

Wanita selepas beranak kena rajin telan alfalfa supaya rahim cepat kecut , private area cepat fit , private area tidak mudah kena infection.

Jamu yang telah di modern kan saja,sebenarnya orang zaman dulu memang ambil Alfalfa sebagai minuman & makanan herba banyak khasiatnya..

Ini .. kalau yang rasa susah sangat mau kurus , kerap sembelit , selalu craving manis2 sedap2 , badan selalu penat lesu bagus juga amalkan telan alfalfa complex tiap hari.

Tablet Alfalfa Complex ni kalau di hancur2 letak sikit air boleh buat masker .. jerawat jeragat muka kusam semua boleh hilang dengan cepat.

Sebab itu sekarang sy sendiri pun belajar untuk konsisten telan 10 biji Alfalfa setiap hari. Sebab sy mau jaga kesihatan dalam dan luaran dengan baik.

Jangan lupa minum air secukupnya ya , sy mau share ini untuk perempuan / wanita sekurang2nya wajib minum 3L air sehari , bila bersenam pastikan badan cukup 4-5 L sehari untuk kekalkan badan aktif dan tidak dehydrate.



Macam mana beli alfalfa ni, kamu boleh what’sapp lysa terus ya.

@lysavits
01151660108
https://lysavitashop.wasap.my/
Info-Sihat : houseoflysa.blogspot.com

You Might Also Like

0 comments

Blog Achieved