Kebaikan Pengambilan Vitamin C

Friday, November 13, 2020

Satu dunia digemparkan kerisauan sejak tularnya virus c19 seluruh dunia. Ramai yang terkena survive dan ada ramai juga yang tidak dapat diselamatkan.

Apa yang lebih menyedihkan pola hidup manusia bertukar 360' 

Macam mana kita akan facing kehidupan akan datang ianya hanya perlu jaga kesihatan sebaik mungkin , kesihatan diri sendiri & keluarga.

Harini suka saya kongsi kebaikan Vitamin C sepertimana perkongsiaan pesakit2 c19 yang berjaya sembuh salah satu vitamin yang diambil adalah Vitamin C 

Vitamin C merupakan salah satu vitamin yang mampu menguatkan imun badan kita , ianya tidak dapat dihasilkan sendiri oleh tubuh , untuk mendapatkan vitamin c kita perlu makan buah atau sayuran yang mengandungi vitamin c ataupun makan makanan tambah seperti vitamin.



Vitamin C Shaklee atau Sustained Release Vita-c Shaklee antara produk shaklee yang disukai ramai masyarakat seluruh dunia. Di Sabah, pernah sekali waktu awal PKP kami berdepan dengan cabaran stock vita-c tidak mencukupi disebabkan permintaan sangat ramai

1 Biji Vita-c Plus bersamaan dengan 7.5 buah oren , kalau sudah macam ni lebih baik Beli Vita-c Shaklee sebottle jimat 6 bulan berbanding kehulu kehilir membeli buah oren yang belum tentu 100% fresh.





Kebaikan Vita-C Shaklee 

* Mencerahkan dan melembutkan kulit.

* Menjadikan tona kulit lebih sekata.

* Mengatasi masalah kulit sunburn.

* Merangsang penghasilan Collagen dalam badan.

* Memelihara kesihatan tulang, gusi dan gigi.

* Menguatkan SISTEM IMUNISASI tubuh.

* Mengatasi masalah jerawat.

* Melindungi sel daripada kerosakan disebabkan persekitaran & radikal bebas.



Vitamin C amat penting untuk membina sistem imunisasi yang kuat lagi kebal. Vitamin C yang mencukupi dapat memastikan anda tidak mudah diserang jangkitan kuman.



You Might Also Like

0 comments

Blog Achieved