Gastrik Sembuh Hanya Minum ESP SHAKLEE

Saturday, March 14, 2020

Esp ni salah satu minuman favorite sejak 2013 masa tu gastrik punyalah berleluasa dalam hidup
berat badan masa tu 47-48kg ja orang pendek ngam 150cm ini kalau kurus sangat orang cakap KURUS KEREMPENG benci sebok ja!

Esp ini lah hilangkan gastrik saya sampai sekarang , kalau di tanya berapa Tong Habis baru gastrik hilang.. hihi saya memang ada record ☺️☺️ dari start beli dengan Sid lain 2013 sampai sy rasa betul2 sembuh 37 Tong ☺️ gigih saya konsisten minum hari2 kiranya itulah meal replacement saya since ada gastrik saya memang pantang makan pedas , masin dan masam (termasuk buah yang masam)

Lepas 37 tong tu lebih kurang hampir 2 tahun konsisten minum esp tiap hari , saya recover dengan slow2 tidak makan ubat hospital lagi dan cuba makan buah2an tidak kira asam sedikit macam buah apple , dulu kalau makan buah apple hijau malam tu macam berbelit usus menahan sakit .. dengan harapan kentut mesti ok , tapi Tidak jadinya last2 muntah sampai lemas dan terus demam hilang selera makan 😂.

Kawan2 muslim memang ramai sudah yang start tanya Set Berpuasa Shaklee , biasanya Cinch dan Esp ni lah kegemaran dorang , sangat sesuai juga pada mereka yang ada gastrik. Gastrik ini yang penting kita jaga makan perut mesti disini. Tapi itulah kadang ada yang sampai hilang selera makan , jadinya Esp paling sesuai diambil kalau ada gastrik

So bermula Ahad ini 15 - 31 March Cinch semua Flavour ada promo 10%.

Sebelum kehabis klik link untuk order
http://www.wasap.my/601151660108

You Might Also Like

0 comments

Blog Achieved