Tips elak Tekstur Serbuk PD menjadi keras

Wednesday, June 12, 2019



Informasi 
Performance Drink pertama kali dihasilkan pada tahun 1980-an. Idea penghasilan minuman bertenaga bebas gas ini adalah hasil kerjasama oleh saintis Shaklee dan Universiti Yale bagi membantu projek penerbangan Daedalus (human-powered flight programme).
Selain itu, Performance Drink juga merupakan minuman sukan pertama bagi para atlet di Amerika Syarikat.
Penerbangan Daedalus telah mencipta rekod sejarah sebagai penerbangan berkuasa manusia yang terjauh iaitu 72 batu dan rekod ini masih bertahan hingga kini. Ia merupakan salah satu rekod dan bukti kehebatan Performance Drink.


Sekiranya , sebaik sahaja posmen kirim performance drink (PD) pada anda dan anda dapati apabila dibuka tesktur serbuk telah pun keras jangan risau dan penik ini adalah perkara biasa - 
Bagaimana Hal tersebut boleh berlaku?
Untuk pengetahuan anda semua Performance Drink daripada shaklee salah satu minuman Isotonic yang tidak ada artificial preservative (tanpa pengawet tambahan) bermakna PD ini 100% daripada bahan semula jadi.

Ini adalah Tesktur serbuk Pd yang belum teroksida (terdedah kepada panas)


Manakala ini adalah Tekstur serbuk pd yang so oxidized

Apa yang kita perlu buat jika tekstur dah jadi keras macam ni ?
1- Jika anda was-was nak minum,anda boleh what'sapp kami semula minta pendapat.
2- Tutup rapat semula penutup PD kemudiakan goncang canister PD kuat2 sehingga serbuk hancur , tidak kisah lah macam mana cara asalkan jangan sampai bekas PD pecah haha nnt lagi pening pula kan.
3- Kemudian setelah tekstur hancur - simpan di dalam peti ais paling bawa yang ada ruangan box tu. Keep there sehingga habis anda bancuh setiap hari.
dengan simpanan yang sejuk tekstur serbuk PD ini akan sentiasa cantik dan tidak akan lagi menjadi keras.
Ini antara Tips untuk mengekalkan serbuk PD tidak menjadi keras 
- Tebuk sedikit lubang dibahagian atas seperti dalam gambar.


Selamat ber Performance Drink ! PD ini siok diminum ketika kita aktif bersenam dan ketika cuaca terlalu panas. Ia membekalkan tenagan yang berterusa dan paling penting ianya sedap , berkahsiat dan selamat di minum.

Have a nice day.

You Might Also Like

0 comments

Blog Achieved