Shaklee Recognition Day MRKK2017

Saturday, January 06, 2018



Suatu moment yang tidak akan saya lupakan dimana pada 16 Sept 17 Shaklee telah mengadakan Majlis Recognition Rally  kepada distributor shaklee yang berjaya di fasa pertama Rank Supervisor sehingga rank Senior Coordinator
Salah sorang yang diraihkan waktu itu adalahhh hiii saya sendiri

Rank Pertama dishaklee : Supervisor
Syukur Thanks God ! tidak sia-sia usaha . Target saya untuk naik Rank bermula 1Jan 2017 anggaran July'17 , tapi itu lah kan bila kita buat sungguh-sungguh ada insan yang menilai Dia permudahkan dan percepatkan Target kita . 

May'17 Effective dan Naik Rank Supervisor awal 2 bulan dari Target

Sebenarnya saya Join Member shaklee since April 2014 lagi , waktu itu memang focus untuk makan sendiri . Set Gastrik yang banyak membantu menyihatkan saya semula dari serangan Gastrik yang kerap , sihat dari gastrik itu membuatkan saya bertahan setia dengan Product2 Shaklee sampai sekarang

'The Best Is Yet To Come' - saya percaya untuk berjaya tidak ada istilah
terlambat , kejayaan sentiasa menanti kita dihadapan.
Hati saya terbuka untuk ambil peluang berniaga dengan Shaklee pada April 2016 . Waktu itu saya belum tahu apa2 pasal business shaklee. That times , saya start independent study pasal product , marketing (3S) , attend class Shaklee sorang2 ahaa almaklum la upline semua jauh2 di seberang . Start itu saya terfikir kejayaan tidak pernah menentukan keberadaan kita yang penting kita ada usaha.

Nasib baik juga la zaman sekarang maju dan sangat2 banyak cara untuk connect dengan upline (paling banyak tanya ahaha nasib baik jauh kalau tidak hari2 dating Coaching)
saya tengok cash bonus saya bulan demi bulan ada pencapaian yang baik semakin meningkat dan bertambah. 

Start Nov'16 , saya berazam untuk keluar dari Zone Selesa saya (ada macam2 la cara dan teknik hii ) dan set target Jan'17 saya akan struggle buat bizshaklee sebab downline pun sudah ramai (20orang) customer pun non-stop submit order . July '17 mesti Naik Rank SV ahhaa tup tup rezeki datang awal May'17 tercapai sudah target syukur ..

Perkenalkan barisan Upline saya 

Barisan lima ke kanan : Kak Gie | Mama Anis | Mamy Hana - (Upline Saya)


Ini Mama kepada Upline2 saya - Means Neni saya la kan tapi saya lebih
suka panggil dia Mama Ani
(Gambar ini sewaktu percutiaan 10bintang yang di taja Shaklee)

Ini lah barisan Neni2 hebat Saya.
Tudung Grey - Master Hadhatina Founder Supermom Shaklee
Tudung Cream - Master Lyna Founder Ireach

Melalui Ireach salah saatu group terbesar di Shaklee Malaysia  & Supermon Shaklee lahirlah anak2 Group Shaklee yang tak terkira pelbagai nama di bawa naugan founder2 yang hebat2
termasukla Group saya sendiri Move Empire 
So ini lah secara ringkasnya susul jalur Move Empire di Bizshaklee. Misi dan visi kami adalah sama Membantu diri sendiri , keluarga dan orang lain untuk tingkatkan penjagaan kesihatan dan pastinya pendapatan dari Bizshaklee yang pasif 

Santapan kita bersama hari ini jom kita lihat apa yang shaklee reward untuk distributor shaklee yang berjaya sini




You Might Also Like

0 comments

Blog Achieved